سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

انفجار مزه در کیکی با لایه های ابنه و شکلات

آیا می دانید که به جای قند ، می توانید فلان را با استویا درست کنید؟ این دستورالعمل خوشمزه نپالانتیو نوری دلپذیر را در اینجا کشف کنید! آیا می خواهید یک دسر سبک و بدون شکر درست کنید ؟ در این مقاله ، ما به شما طرز تهیه طعم دلپذیر و سبکی نورپولتانو را نشان خواهیم داد.

فلان دسر است که مقاومت در برابر آن سخت است. در واقع ، هم بزرگسالان و هم کودکان معمولاً آن را دوست دارند. با این حال ، بهترین بخش از همه این است که شما می توانید آن را بدون قند درست کنید تا کالری آن را کاهش دهید ! خواهید دید که به همان اندازه فلان کلاسیک خوشمزه است.

دستور العمل نانوپاتیانو فلاش نور

فلان ناپولیانو

Flan n Napolanoo با استویا کالری کمتری نسبت به فلان کلاسیک دارد. فلان ناتولیناتو به دلیل اسفنجی که دارد ، از استقلال است . بافت پر از هوا باعث می شود این دسر در دهان شما ذوب شود و شما را به خوردن غذاهای بیشتر دعوت می کند. ساختن آن بسیار آسان تر از آنچه فکر می کردید است. خواهید دید که این یک دسر سریع و خوشمزه است که باعث تعجب در کل خانواده شما خواهد شد.

در مورد خواص غذایی آن ، مخلوط فلان با شیر و تخم مرغ تهیه می شود. برای این دستور العمل تصمیم گرفتیم که از شیر بدون چربی استفاده کنیم زیرا می خواهیم مطمئن شویم که کالری آن کم است .

توجه به این نکته ضروری است که ، گرچه شیر بدون چربی سرشار از کلسیم و ید است و نسبتاً شیر و شیر نسبتاً شیر ، اما ویتامین A و D را نیز در فرآیند از بین بردن چربی از دست می دهد. اگر می خواهید فلان شما حاوی این ویتامین ها باشد ، از شیر کامل استفاده کنید.

در ضمن تخم مرغ مغذی است. آنها حاوی پروتئین مرغوب و اسیدهای چرب اشباع نشده اشباع هستند. همچنین ، آنها حاوی ویتامین های A ، B (B2 ، B3 ، B12 و فولات) ، فسفر ، ید و سلنیم هستند.

تصمیم گرفتیم به جای شیر تغلیظ شده و استویا به جای شکر از پنیر ریکوتا استفاده کنیم تا کالری آن کاهش یابد و آن را به عنوان دسر مناسب برای افراد دیابتی قرار دهد. البته در صورت تمایل می توانید استویا را جایگزین قند کنید.

مواد لازم برای flan N Napolanoo برای 10 نفر

  • 2 1/2 لیوان شیر بدون چربی
  • 1 1/4 فنجان ریکوتا
  • 5 تخم مرغ
  • 1 قاشق غذاخوری پودر استویا
  • 2 قاشق غذاخوری عصاره وانیل
  • اسپری پخت و پز روغن نباتی (مقدار لازم)

مواد لازم برای کارامل

  • 50 گرم پودر ساکارالوز
  • 3 قاشق غذاخوری آب
  • پاشیدن آب لیمو

تهیه فلان نپولیانو

یک غذای فلان.

سعی کنید فلان خود را با میوه ها تزئین کنید. هم خوشمزه و هم زیبا!

  1. فر را تا 350 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. شیر بدون چربی ، پنیر ریکوتا و استویا را با همزن برقی مخلوط کنید.
  3. وقتی مخلوط یکدست شد ، عصاره وانیل را اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید. کنار بگذارید.
  4. کارامل را آماده کنید. برای این کار ، یک گلدان قابلمه را روی حرارت کم قرار داده و ساکارالوز را در آن قرار دهید. هم بزنید تا رنگ آن به رنگ شنی تغییر کند. گرما را خاموش کرده و آب و آب لیمو را اضافه کنید. مرتباً هم بزنید.
  5. بشقاب یا ظرف های فلان را با اسپری پخت و پز روغن نباتی اسپری کنید.
  6. کارامل و سپس مخلوط فلان ناپولیانو را درون ظرف بریزید.
  7. با فویل آلومینیومی بپوشانید و یک حمام آب در فر آماده کنید. آب را درون یک سینی بریزید تا زمانی که بتوانید 1/3 از ظرف فلان خود را بپوشانید و سپس ظرف فلان را درون آن قرار دهید.
  8. تقریباً یک ساعت در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید . اطمینان حاصل کنید که آب تبخیر نمی شود. اگر این کار را کرد ، تعداد بیشتری را اضافه کنید.
  9. فلان را با خلال دندان خم کنید. اگر تمیز شود ، ناپولیتانو آماده است.
  10. بگذارید خنک شود تا بتوانید آنرا یکدست کنید.

برخی ایده ها

  • می توانید به جای شیر بدون چربی (همان مقادیر) از شیر بادام استفاده کنید .
  • نعطائیانو را با انواع میوه ها توت فرنگی تزئین کنید: توت فرنگی ، گیلاس ، انواع توت ها… هرچه می خواهید!
  • اگر dulce de leche را دوست دارید ، یک قاشق غذاخوری را روی پوست خود بریزید!
  • می توانید پنیر ریکوتا را با شیر تغلیظ شده جایگزین کنید. با این حال ، باید بدانید که این باعث افزایش کالری آن می شود زیرا شیر تغلیظ شده حاوی مقدار زیادی قند است.

نظر شما در مورد این دستور العمل نانولانتیو فلان نور چیست؟ امروز سعی کنید آن را بسازید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی