سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

آرتریت روماتوئید

 

درصد زیادی از جمعیت مکزیک از آرتریت روماتوئید رنج می برد . این یک بیماری پیشرونده است که با التهاب و همچنین از بین رفتن مفاصل بروز می کند. اگر می خواهید مفاصل خود را سالم نگه دارید و یک زندگی کامل داشته باشید ، در این مقاله باید در مورد محرک های احتمالی آرتریت روماتوئید را در این مقاله بخوانید. اگرچه به نظر می رسد این بیماری در زنان شایع تر از مردان است ، به دلیل عمده عوامل هورمونی ، برخی از عادت ها ممکن است محرک آرتریت روماتوئید باشند.

عوامل محتمل آرتریت روماتوئید

ماریو کاردیل رووس ، یک متخصص مشهور روماتولوژی ، می گوید که عوامل مختلف محیطی ممکن است رابطه مستقیمی یا غیرمستقیم با پیشرفت این بیماری داشته باشند.

عادات و شرایط سلامتی که غالباً با پیشرفت آرتریت روماتوئید همراه است عبارتند از: داشتن یک رژیم غذایی سرشار از چربی ، اضافه وزن ، سیگار کشیدن و رهبری یک سبک زندگی بی تحرک.

بیشتر بدانید: مراقب تیروئید خود باشید و از کم کاری تیروئید خودداری کنید

بنابراین ، افرادی که مایل به کاهش خطر ابتلا به این بیماری یا کنترل این بیماری در صورت ابتلا به بیماری هستند ، باید فوراً رژیم خود را تغییر دهند. اولین کاری که باید انجام دهند کاهش مصرف نوشابه ، روغن و آرد است.

همچنین برای افراد بسیار مهم است که از اهمیت خوردن غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان و امگا 3 آگاه باشند.

میوه یک غذای طبیعی است که باید مرتباً از آن استفاده کنید. میوه ها دارای ویتامین های زیادی هستند و همچنین توانایی کمک به شما در پاکسازی بدن از سموم موثر بر آن را دارند.

تمرینات توصیه شده برای این بیماری چیست؟

افراد مبتلا به آرتریت که ورزش می کنند.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ، یکی از عواملی که می تواند باعث این بیماری شود ، شیوه زندگی بی تحرک است. مهمترین توصیه ای که می توانید در این باره انجام دهید انجام فعالیت بدنی است.

حداقل روزانه حداقل نیم ساعت می توانید شنا کنید یا به راحتی پیاده روی کنید. این به فعال کردن مفاصل شما و کاهش خطر ابتلا به بیماریهای دژنراتیو مانند آرتریت روماتوئید کمک می کند .

همیشه بخاطر داشته باشید که داشتن یک سبک زندگی سالم برای داشتن سلامتی کلی ضروری است.

از جمله میوه و سبزیجات زیادی در رژیم غذایی روزانه خود و انجام هر نوع ورزش بدنی برای سالم ماندن ، فعال و چابک بودن بسیار مهم است. این به شما کمک می کند کیفیت زندگی بهتری داشته باشید.

امیدواریم که از خواندن در مورد محرکهای احتمالی آرتریت روماتوئید لذت ببرید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی