سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

راه های زیادی برای تجربه لذت جنسی وجود دارد ، اما پیگاسم ، آخرین مورد در اوج لذت جنسی ، یکی از عجیب ترین است. نه تنها این بلکه برای سلامتی شما نیز بد است.

پیگاسم یک شکل جدید و خطرناک از ارگاسم زن است.

شاید اصلاً این اصطلاح را نشنیده باشید ، یا شاید آن را از قبل بدانید. در هر صورت ، دانستن بیشتر در مورد این روند عجیب و غریب مهم است. در اصل ، این مستلزم تحمل نیاز به ادرار کردن تا حد امکان برای رسیدن به ارگاسم است.

این روند اخیراً در شبکه های اجتماعی ویروسی شد. این همه زمانی شروع شد که یک کاربر شبکه اجتماعی Reddit در مورد آن صحبت کرد . جوابها سریع بود و بسیاری از خانمها آن را تأیید کردند. برخی دیگر به دورتر رفتند و توضیح دادند که از اینکه می دانند که تنها نیستند ، راحت شدند. از طرف دیگر ، دیگران فکر می کنند این یک تجربه ناراحت کننده و دردناک است.

برخی از مردان نیز پاسخ دادند ، اگرچه فقط اقلیت ادعا می کردند احساس خوشبختی می کنند.

پیگاسم ، ارگاسم عجیب

زنی خوشحال

برای بسیاری از خانمها ، تأخیر در ادرار می تواند منجر به برانگیختگی جنسی و ارگاسم بعدی شود.

به گفته پاتریشیا گراگتی ، متخصص بهداشت زنان ، پیگاسم یک واکنش غیر طبیعی بدن نیست . "وقتی کلیه ها خیلی پر می شوند ، به تمام اندام های اطراف خود فشار می آورند ، و شامل کلیتوریس می شود. وقتی زنان ادرار می کنند ، فشار را از بین می برند و منجر به واکنشی می شود که شبیه به ارگاسم جنسی است. "

نظریه های دیگر نشان می دهد که تمام عضلات اطراف مجرای ادرار به منظور جلوگیری از خروج ادرار متلاشی می شوند. بنابراین ، احساس تسکین احساس می کنید که ممکن است بعد از استراحت کردن آنها شدیدتر شود زیرا مجرای ادرار نیز یک منطقه اروژن است.

خطرات یک پیگاسم چیست؟

حتی اگر این لزوماً یک اختلال تلقی نشود ، به معنای ایمنی یا سالم بودن آن نیست.

در عوض ، من خطرات زیادی و مکرر برای کسانی که این کار را انجام می دهند ، خواه عمداً یا تصادفی ایجاد کند.

بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم.

عفونت کلیه

نمودار کلیه ها ، که در آن پگاسم درگیر است
ادرار غلیظ منجر به خطر بالای عفونت در مجاری ادراری می شود.

وقتی ادرار عقب نگه داشته می شود ، عقیم سازی طبیعی که در مجاری ادراری رخ می دهد متوقف می شود. بنابراین باکتری هایی که می توانند به کلیه ها آسیب برساند باقی مانده و منجر به عفونت کلیه می شود. همچنین می تواند دستگاه ادراری را آلوده کند.

بی اختیاری ادرار ، تورم پروستات و صدمات مثانه و مجرای ادرار

از دیگر عفونتهای احتمالی ناشی از پیگماس می توان به بی اختیاری ادرار ، تورم پروستات و صدمات مثانه و مجرای ادرار اشاره کرد.

عضلات کلیوی در هنگام پر شدن از مایعات اضافی بیش از حد طبیعی کشیده می شوند. وقتی این اتفاق مکرر رخ می دهد ، آنها قدرت خود را از دست می دهند. آنها بدون انقباض به اندازه کافی برای تنظیم جریان ادرار کشیده می شوند.

همچنین فشارهایی که بر روی اعصاب در امتداد مجرای ادرار و مثانه وارد می شود می تواند عملکرد آنها را تغییر داده و باعث حساسیت بیشتر آنها شود. وقتی این اتفاق بیفتد ، بدون توجه به این که چه اندازه کوچک است ، به هر محرک واکنش نشان می دهند. این منجر به نیاز مداوم به ادرار کردن می شود. با این حال ، فقط این احساس است ، زیرا ممکن است هنگام استفاده از حمام ادرار بیرون نیاید.

در مورد آقایان ، عفونت های کلیوی و مجاری ادراری می تواند باعث تورم مزمن و التهاب غده پروستات شود.

هرچند نادر ، فشار بیش از حد حتی می تواند مثانه و مجرای ادرار را پاره کند. این به نوبه خود منجر به نشت ادرار به داخل شکم می شود و می تواند باعث عفونت شود. اگر شخصی که عقب می ماند ضرباتی بخورد یا حرکتی ناگهانی ایجاد کند ، این خطر حتی بیشتر است.

راههای ایمن تر برای لذت بردن از رابطه جنسی

شما می توانید از جهات مختلف خودارضایی کنید.

افرادی که از ارگاسم پیگاسم لذت می برند ، این کار را انجام می دهند ، زیرا فشار به احتمال زیاد حساس ترین اعصاب در اندام های جنسی آنها را تحریک می کند. این ممکن است به این دلیل باشد که این اعصاب در طول زندگی جنسی خود به درستی برانگیخته نمی شوند.

روش های سالم تر دیگری برای تحریک آن اعصاب از طریق تحریک جنسی وجود دارد.

  • در حین کاوش در نواحی مختلف دستگاه تناسلی ، سعی کنید خودارضایی کنید .
  • همچنین می توانید به دنبال محرک های خارجی باشید. از نظر جسمی یا تصویری یا حتی شنیدنی باشد. صدا ممکن است منجر به هیجان و در نتیجه حساسیت بیشتر در اعصاب شما شود.

اگر روشهای دیگری را امتحان کرده اید و نمی توانید رضایت خود را جلب کنید ، شاید شما باید با پزشک یا روانشناس مشورت کنید. آنها ممکن است بتوانند در یافتن راه حلهای ایمن تر برای نیازهای برانگیخته خود به شما کمک کنند.

اگر می توانید با تعامل با معشوق خود یا از طریق استمناء ارگاسم "عادی" داشته باشید و فکر می کنید باید فقط برای سرگرمی یا کنجکاوی پیگاسم را امتحان کنید ، دوباره فکر کنید. سلامتی خود را در معرض خطر قرار ندهید. روش های دیگری برای برانگیختن خود پیدا کنید.

قرار است رابطه جنسی سرگرم کننده باشد ، مضر نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی